ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ СПЕЦМЕДГРУП ТА ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ»
Анотація
У статті розглядається нова технологія діагностики рівня теоретичних знань з дисципліни "Фізичне виховання". Встановлено, що дана технологія тестування рівня теоретичних знань студентів займає значно менше часу. Підвищується об’єктивність оцінки знань студентів. Знижається нервово-емоційна напруга студентів. Технологія тестування рівня теоретичних знань на заліку може бути рекомендована для інших вузів.
Hie article describes a new diagnostic technology level theoretical knowledge on "Physical education". It is established that the given technology of testing of a level of theoretical knowledge of students borrows much less tune. Objectivity of an estimation of knowledge of students are raises. The nervous - emotional pressure of students is reduced. Hie technology of testing of a level of theoretical knowledge on the offset can be recommended for other high schools.
Посилання
Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах (затверджено наказом МОН України від 2 червня 1993 р. № 161). 2. Положення про планування навчального процесу (затверджено наказом НУВГП від 23.05.12, № 338, схвалено НМР, протокол № 2 від 21.03.12). 3. Порядок організації контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів Національного університету водного господарства та природокористування (НУВГП) у Європейській кредитно- трансферній системі (ЄКТС). Наказ № 120 від 28. 02. 2013 р. 4. Ашанін В. С. Комп’ютерне моделювання моніторингу знань студентів вищих навчальних закладів фізичної культури // В. С. Ашанін, Л. В. Філенко, М. С. Нестеренко / Теорія та методика фізичного виховання : наук.-метод. журнал. - Харків, 2011. -№ 5. -С . 42-45. 5. Бурега В. В. Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів в ДонДУУ / В. В. Бурега, Є. О. Шаміна, А. В. Шибанов, П. П. Можаровська, Н. О. Никифоренко, Л. В. Кочіна. - Донецьк : ДонДУУ, 2011. - 49 с. 6. Драгнєв Ю. В. Експериментальна програма спецкурсу „Комп’ютерні технології у професійній діяльності вчителя фізичної культури” (Проект) / Ю. В. Драгнєв; Держ. заклад. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. - Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2012. - 30 с. * 7. Долгова Н. О. Інноваційні комп’ютерні технології як засіб організації процесу фізичного виховання в університетах Польщі / Н. О. Долгова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. - Полтава, 2011. -С . 114-118. 8. Ісаченко М. А. Тестовий контроль у системі оцінки знань студентів інститутів фізичної культури і спорту (на прикладі дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання») : дис... канд. наук : 24.00.02. - 2008.
Кузнєцова О. Т. Оздоровче тренування. Тестові завдання для модульного контролю : навч. посіб. - Рівне : НУВГП, 2013. -116 с. 10. Салук І. А. Застосування комп’ютерної програми для розподілу студентів на різні типологічні групи в залежності від рівня фізичного здоров’я // І. А. Салук, B. М. Трач / Вісник ТДПУ, 2012. 11. Сергієнко Л. П. Методологія конструювання тестів знань для фахівців фізичного виховання та спорту // Л. П. Сергієнко / Теорія та методика фізичного виховання : наук.-метод. журнал. - X., 2009, №12(62). C. 19-38. 12. Хрипко Л. В. Застосування інформаційних технологій у фізкультурно-оздоровчий роботі серед студентів (впровадження комп’ютерної програми фізичного розвитку студентів) : метод, рек. / Л. В. Хрипко. - Дніпропетровськ : ДДАУ, 2001 - 14 с. 13. Хрипко Л. В. Оптимізація процесу фізичного виховання в аграрних вищих навчальних закладах України з використанням комп’ютерних технологій. - дис... к. н. з ф. в. і сп. за спец. 24.00.02 - Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення. - ЛДІФК, Львів, 2002.