ЗНАЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ

Autor

  • І.О. Сидорук Навчально-науковий інститут охорони здоров’я, м. Рівне
  • М.І. Євтух Навчально-науковий інститут охорони здоров’я, м. Рівне
  • Л.О. Зарічанська Навчально-науковий інститут охорони здоров’я, м. Рівне
  • А.М. Гірак Навчально-науковий інститут охорони здоров’я, м. Рівне

Słowa kluczowe:

рухова активність, діти, підлітки

Abstrakt

У статті розглядається значення рухової активності дітей та підлітків. Висвітлені функції рухової активності та їхній вплив на організм дітей. Акцентується увага на проблемах рухової активності дітей та підлітків. Виявлено, що недостатність належної рухової активності порушує нормальну роботу всіх систем організму, знижує його резистентність. Охарактеризовані причини низької фізичної активності у дітей та підлітків. Визначено, що рухова активність як основний засіб фізичної культури має багато можливостей для вирішення комплексу проблем, пов’язаних з розвитком та здоров’ям дітей. На основі аналізу науково-методичної літератури можна стверджувати, що рухова активність сприяє профілактиці захворювань, підвищує працездатність, забезпечує довголіття, організацію повноцінного дозвілля, боротьбу із шкідливими звичками, створює умови пізнання власних можливостей.

Bibliografia

Арефьєв В.Г. Здоров’я підлітків і рухова активність. Чернігів. 2014. 118. Т. 3. 5-10.

Бобровник С.І. Концепції сучасного фізичного виховання школярів. К. НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2014. 117. 15-21.

Борисова Ю.Ю. Диференційований підхід у фізичному вихованні школярів на основі використання комп’ютерних технологій. Дніпропетровськ. 2009. 20.

Вайнбаум Я.С., Коваль В.И. Гигиена физического воспитания и спорта. М. Академия. 2003. 240.

Вільчковський Е.С., Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навч. посіб. «Університетська книга». 2004. 428.

Дубогай О.Д. Навчання в русі: здоров’язберігаючі педагогічні технології в початковій школі. Київ. Шкільний світ. 2005. 112.

Куц О.С. Невирішені проблеми фізичного виховання школярів на перехресті віків. Теорія і методика фізичного виховання та спорту. 2002. 2. 14-15.

Москаленко Н.В. Фізичне виховання молодших школярів. Дніпропетровськ. Інновація. 2010. 254.

Пангелова Н.Є., Харіна Д.Л. Аналіз наукових досліджень проблем фізичного виховання дітей раннього і дошкільного віку. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 3. 2013. 76-81.

Томенко О.А. Рівень рухової активності школярів та шляхи його підвищення в умовах загальноосвітньої школи. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Харків. 2008. 2. 141-146.

Kashuba V., Savliuk S., Chalii L., Zakharina I., Yavorsyy A., Panchuk A., Grygus I., Ostrowska M. Technology for correcting postural disorders in primary school-age children with hearing impairment during physical education. Journal of Physical Education and Sport, Vol 20 (Supplement issue 2), Art 133, pp. 939–945, 2020.

Opublikowane

2020-12-22

Jak cytować

Сидорук, І., Євтух, М., Зарічанська, Л., & Гірак, А. (2020). ЗНАЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Rehabilitation and Recreation, (7). Pobrano z https://health.nuwm.edu.ua/index.php/rehabilitation/article/view/100

Inne teksty tego samego autora