ІЗОМЕТРИЧНІ ВПРАВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СИЛИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2522-1795.2022.10.13Ключові слова:
ізометричні вправи, студенти, спеціальна медична група, силові якості, фізичне вихованняАнотація
Для збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді потрібно передбачати раціональне поєднання нових підходів до фізичного виховання. Застосування різноманітних технологій серед студентів, які займаються у спеціальних медичних групах, має важливе значення для зміцнення здоров’я та розвитку особистості. Силові вправи повинні забезпечувати необхідний рівень різнобічної фізичної підготовки студентів з відхиленнями у стані здоров’я. У роботі було досліджено ефективність використання ізометричних вправ для розвитку силових якостей серед студентів спеціальної медичної групи Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Покращення силових показників студентів експериментальної групи надало змогу виконувати більшість запропонованих вправ на заняттях з фізичного виховання у повному обсязі, сприяло позитивним змінам в організмі. Ізометричні вправи можна рекомендувати для використання серед студентів з ослабленим здоров’ям.
Посилання
Корягін В. М., Блавт О. З. Фізичне виховання студентів у спеціальних медичних групах : навч. посібник. Львів, 2013. 488 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів : навчальний посібник. Київ, 2001. 439 с.
Хеттінгер Теодор, Isometrisches Muskeltraining. Aflazh. ecomed, Landsberg am Lech, 1993. 385 с.
Krause D. A., Youdas J. M., Hollman J. H., Smith J. Abdominal muscle performance as measured by the double leglowering test. Arch. Phys. Med. Rehabil, 2005. Vol. 86. P. 1345–1348.
Reiman M. P., Manske R. C. Functional Testing in Human Performance. Human Kinetics, 2009. 308 p.
Schellenberg K. L., Lang J. M., Chan K. M., Bumham R. S. A clinical tool for office assessment of lumbar spine stabilization endurance. Am. J. Phus. Med. Rehabil. 2007. Vol. 86. P. 1–7.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.