ШЛЯХИ РОЗВИТКУ БАЗОВОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2522-1795.2021.9.10Ключові слова:
фізичне виховання, фізична активність, види спорту, регулярність вправ, здоровий спосіб життяАнотація
Фізична підготовка – важлива частина здоров’я підлітків. Заохочувати дітей та підлітків вести здоровий спосіб життя важливо, коли вони ростуть. Спосіб життя, засвоєний у дитинстві, з більшою ймовірністю залишиться у дорослому житті. Мета дослідження – з’ясувати шляхи розвитку базової фізичної підготовки сучасної молоді. У цьому дослідженні були використані стандартні процедури систематичного огляду, які включають прозорі і принципові методи виявлення, опису, оцінки та зіставлення досліджень, присвячених конкретному питанню. Огляд був новаторським, оскільки мав спрямування на те, щоб відповісти не тільки на питання про ефективність, але і на питання про доцільність утручань з точки зору того, чи задовольняють вони необхідні потреби молоді. Молоді люди запропонували створити більшу кількість велосипедних доріжок, підвищити доступність занять і забезпечити більш прийнятні форми фізичної активності (наприклад, не дуже структурованих і організованих дорослими). Хоча молодь вважає, що у неї досить інформації про наявні об’єкти, деякі хочуть більшої згоди щодо бажаних рівнів активності. Втручання, які враховують погляди молодих людей і тому вимагають ретельної оцінки, включають ті, які спрямовані на: розширення діапазону безкоштовних різноманітних заходів через позакласні клуби та ініціативи на рівні місцевих громад, забезпечення громадських і шкільних умов для безпечного катання на велосипеді, поліпшення приміщення в школі для занять фізичною культурою. Забезпечення таких умов дає молодим людям можливість вибору видів фізичної активності і підкреслює розважальні та соціальні аспекти спорту. У майбутніх ініціативах щодо пропаганди фізичної активності серед молоді необхідно зважати на її погляди.
Посилання
Fletcher T., Chroinin D.N. Pedagogical principles that support the prioritization of meaningful experiences in physical education: Conceptual and practical considerations. URL: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/17408989.2021.1884672 (Last accessed: 02.07.2021).
Rodriguez-Ayllon M., Cadenas-Sanchez C., Estevez-Lopez F., Munoz N.E., Mora-Gonzalez J., Migueles J.H., Molina-Garcia P., Henriksson H., Mena-Molina A., Martínez-Vizcaino V., Catena A., Löf M., Erickson K.I., Lubans D.R., Ortega F.B., Esteban-Cornejo I. Role of physical activity and sedentary behavior in the mental health of preschoolers, children and adolescents: A systematic review and meta-analysis. Sports Medicine. 2019. Vol. 49. P. 1383–1410.
Harrington D.M., Davies M.J., Bodicoat D.H., Charles J.M., Chudasama Y.V., Gorely T., Khunti K., Plekhanova T., Rowlands A.V., Sherar L.B., Edwards R.T., Yates Th., Edwardson Ch.L. Effectiveness of the “Girls Active” schoolbased physical activity program: A cluster randomized controlled trial. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity. 2018. Vol. 15. Article number: 40.
Tolgfors B. Different versions of assessment for learning in the subject of physical education. Physical Education and Sport Pedagogy. 2018. Vol. 23, No. 3. P. 311–327.
Altunkurek S.Z., Bebis H. The effects of wellness coaching on the wellness and health behaviors of early adolescents. Public Health Nursing. 2019. Vol. 36, No. 4. P. 488–497.
Breslin G., Shannon S., Rafferty R., Fitzpatrick B., Belton S., O’Brien W., Chambers F.C., Haughey T., Hanna D., Gormley R., McCullagh D., Brennan D. The effect of sport for life: All island in children from low socio-economic status: a clustered randomized controlled trial. Health and Qual Life Outcomes. 2019. Vol. 17. Article number: 66.
Christiansen L.B., Lund-Cramer P., Brondeel R., Smedegaard S., Holt A.D., Skovgaard T. Improving children’s physical self-perception through a school-based physical activity intervention: The move for well-being in school study. Mental Health and Physical Activity. 2018. Vol. 14. P. 31–38.
Faber I.R., Koopmann T., Büsch D., Schorer J. Developing a tool to assess technical skills in talented youth table tennis players – a multi-method approach combining professional and scientific literature and coaches’ perspectives. Sports Medicine – Open. 2021. Vol. 7. Article number: 42.
McDavid L., Carleton Parker L., Li W., Bessenbacher A., Randolph A., Harriger A., Harriger B. The effect of an in-school versus after-school delivery on students’ social and motivational outcomes in a technologybased physical activity program. International Journal of STEM Education. 2020. Vol. 7. Article number: 28.
Betancur L., Votrub-Drzal E., Schunn C. Socioeconomic gaps in science achievement. International Journal of STEM Education. 2018. Vol. 5. Article number: 38.
Eckes A., Großmann N., Wilde M. Studies on the effects of structure in the context of autonomy-supportive or controlling teacher behavior on students’ intrinsic motivation. Learning and Individual Differences. 2018. Vol. 62. P. 69–78.
Johnstone K.M., Kemps E., Chen J. A meta-analysis of universal school-based prevention programs for anxiety and depression in children. Clinical Child and Family Psychology Review. 2018. Vol. 21. P. 466–481.
Adab P., Barrett T., Bhopal R., Cade J.E., Canaway A., Cheng K., Clarke J., Daley A., Deeks J., Duda J., Ekelund U., Frew E., Gill P., Griffin T., Hemming K., Hurley K., Lancashire E.R., Martin J., McGee E., Pallan M.J., Parry J., Passmore S. The West Midlands Active lifestyle and healthy Eating in School children (WAVES) study: A cluster randomized controlled trial testing the clinical effectiveness and costeffectiveness of a multifaceted obesity prevention intervention program targeted at children aged 6–7 years. URL: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29436364/ (Last accessed: 01.07.2021).
Vallett D.B., Lamb R., Annetta L. Afterschool and informal STEM projects: The effect of participant self-selection. Journal of Science Education and Technology. 2018. Vol. 27. P. 248–255.
Luna P., Guerrero J., Cejudo J. Improving adolescents’ subjective well-being, trait emotional intelligence and social anxiety through a program based on the sport education model. International Journal Environmental Research Public Health. 2019. Vol. 16, No. 10. Article number: 1821.
Salmi H., Thuneberg H. The role of selfdetermination in informal and formal science learning contexts. Learning Environments Research. 2019.– Vol. 22. P. 43–63.
Zhou L., Ntoumanis N., Thogersen-Ntoumani C. Effects of perceived autonomy support from social agents on motivation and engagement of Chinese primary school students: Psychological need satisfaction as mediator. Contemporary Educational Psychology. 2019. Vol. 58. P. 323–330.
Vennix J., den Brok P., Taconis R. Do outreach activities in secondary STEM education motivate students and improve their attitudes towards STEM? International Journal of Science Education. 2018. Vol. 40, No. 11. P. 1263–1283.
De Loof H., Struyf A., Boeve-de Pauw J., Van Petegem P. Teachers’ motivating style and students’ motivation and engagement in STEM: The relationship between three key educational concepts. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s11165-019-9830-3 (Last accessed: 02.07.2021).
Bremer E., Graham J.D., Veldhuizen S., Cairney J. A program evaluation of an in-school daily physical activity initiative for children and youth. BMC Public Health. 2018. Vol. 18. Article number: 1023.
Halliwell E., Jarman H., Tylka T.L., Slater A. Evaluating the impact of a brief yoga intervention on preadolescents’ body image and mood. Body Image. 2018. Vol. 27. P. 196–201.
Tolgfors B. Transformative assessment in physical education. European Physical Education Review. 2018. Vol. 25, No. 4. P. 1211–1225.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.